Tuesday, September 9, 2008

Kepzelt kalandok

Vadiuj agyhullamatalakito szotargepemmel (VASZ?) a fejemen besetaltam egy kinai boltocskaba. A falon korbe integeto macskak es furcsa etelek (a mar nem integetok), a padlot lagy szonyeg boritotta.
Jo napot! - gondoltam es mar mondtam is, hogy "Csuomintang". A kinai valasza "Mi a bajod?"-kent erkezett az agyamba a VASZ?on at. Hat igen, meg van mit fejlodnie a technikanak.
Csak korulneznek - "Itcakmocsingcsung". Erre mar eltorzult az arca es duhusen kifele mutatott egy "Takarodj!" kisereteben. Hat igen, itt ugy latszik baj van. Szettartam a karom es azt gondoltam, hogy Elnezest, biztos a forditom hibas - "Csikszemu" es a kezembe vettem a VASZ?t, hogy ramutathassak. Erre fogta magat es a pult alol elokerulo doronggal megindult felem. Hosiesen feleje dobtam a rohadt VASZ?t es felrohantam a lepcson, hatra se fordultam, igy mar nem lathattam, ahogy elegedett mosollyal felveszi a szonyegrol a hibatlan forditomasinat. Majd megveszi a kovetkezo kuncsaft, akinek nem lesz. (Majd egyszer azt is elmeselem az integeto macskakat hogy szerzi.)
Am hopp! Arra nem szamitott, hogy pont amikor lehajol, akkor visszaszaltozom a szobaba es lekaratezom meg jol elveszem a mindenfelejet. Hehe, en nyertem a vegen.

Fejtoro, bar az eddigiekre sem erkezett sok megoldas: Ha Eva 140 ezer evvel ezelott elt es Adam 60 ezerrel, akkor hogyan lehet, hogy az elobbi az utobbi?

3 comments:

Unknown said...

Itt most az értéshez beavatottnak kell lenni? Vagy?

A fejtörő jó!(ha nem nagyon rossz)

venter said...

mivan?

Unknown said...

Arra nem szamitott, hogy pont amikor lehajol... (itt reméltem hogy nem a szappanért hajolt le :-)