Thursday, September 11, 2008

Eletem legjobb orabere

Tegnapi csufos 2-1-es, Letzeburgtol elszenvedett vereseg keseru izet sikerult meg egy Denner sorrel (a Tesco alatt eggyel) is tetoznom, de a mai eletem legsikeresebb napja volt. Jelentkeztunk vmi pszichologiai tozsdetippelos jatekra es 1 ora alatt sikerult 69 frank-t keresnem, ami visszahozta a szep rulettes emlekeket. Asszem jelentkezem a neurologia- es gyogyszertesztekre is. Visszafele menet betertem egy boltba venni vmi vizet az izgalomra, de latva az arakat inkabb tavoztam egy orevoarral. Aztan megint nagyon szomjas lettem, ugyhogy vettem megegy orevoart.

Feladvanyunk: Melyik focicsapat a Pays de Galles? (Most kivetelesen nem lehet netet hasznalni, bar ugye igy eleg nehez lesz bepostolni a valaszt. Esetleg mindenki tippelhet egyet.)

1 comment:

dom said...

Na, es a konfivacsis neurotranszmitter gyengites elott meg sikerult vkiket alazni 9-1-re.